There was an error in this gadget

Wednesday, December 31, 2008

Pract!caL....

member2... smua dah jauh... nasib jgk da ym n blog utk gosip2.. hehehe... take care kat smua n all the best... miss u n luv u all....

Saturday, October 25, 2008

aku tetap aku

aku... tetap diri aku... jgn kamu ubah diriku... aku pasti diriku... jgn kamu ubah lagi... tetap nak jd diri aku... tlg jgn cuba k0 ubah lagi k.... *tetiba abu sedar yang aku dah berubah myb blum terlambat tok aku patah blik... penyesalan ni kejap jer... aku pasti muncul dgn diri aku yg dulu... enjoY!!!!

Saturday, October 18, 2008

11 januari....

Sebelas Januari Bertemu
MenjalaniKisah Cinta Ini  
Naluri Berkata Engkaulah Milikku  
Bahagia Selalu Dimiliki  
Bertahun Menjalani Bersamamu  
Kunyatakan bahwa Engkaulah jiwaku  

Akulah Penjagamu  
Akulah Pelindungmu  
Akulah Pendampingmu  
Di setiap langkah-langkahmu  

Pernahku Menyakiti Hatimu  
Pernah kau melupakan janji ini  
Semua Karena kita ini manusia  

Akulah Penjagamu  
Akulah Pelindungmu  
Akulah Pendampingmu  
Di setiap langkah-langkahmu  

Kau bawa diriku
Kedalam hidupmu  
Kau basuh diriku  
Dengan rasa sayang  

Senyummu juga sedihmu adalah Hidupku
Kau sentuh cintaku dengan lembut  
Dengan sejuta warna

Keh!dupaN...

bukan senang Nk jadi Sempurna...... xDa org Yg sempurna.... sMua nak sempurna..... inilah keh!dupan..... kLo kiter lebih org xsuker... kLo kter Kurang orang pun xnak Dekat.... $iaper yang sempurna????? jGn kiter fik!r kter dah Btul2 sempurna kLo smua org puji kter... tp Kter kena syuKur coz ramai oRg suker kiter r!te???? all da bez 4 sMua yang cuba untuk jd $empurNa....

Thursday, October 16, 2008

waaa


2nd...
ari nie pening wat assgmnt .... makin dicari makin banyk lak in4 dia.... pening gue.... nape student xpernah berhenti berfikir..... hari2 perah otak pk mcm2.... lamer2 bleh biol la.... nasib kesabaran dan kekerasan kepala ni dpt membantu aku bertahan sejauh nie.... hmmmm...... sabar je...

Tuesday, October 14, 2008

aku bdk kampong la.....


14.10.08... 1st day aku wat blog..... tq tu apize... ajar aku... bukan nak promote member tapi sajer nak bagi tau.... hehehe nice to know all the bloggers.....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...