There was an error in this gadget

Thursday, April 30, 2009

B!la k!ter $elaLu b3r$ame...

bila kiter $lalu bErsame, aku Mula kenaL kamu... b!la kiter $lalu bErsame, aku mula $ayang Kamu.. Bila kiTer $laLu ber$ame, aku $entia$a r!ndu Kamu... Dan... Bila kiter Slalu ber$ame.. akU mula Benci Kamu.. aku Br kenal kaMu.. Aku selalu tipu Kamu... aku nk maRah kamU.. aku nangis $ebab kamu.. aku RisaU kan kamu... Lag!... Bila Kiter $lalu bersam3... hari ujan Terase paNas.. Hari pana$ rase seJuk.. ma$a cam makin cePat.. Mandi Nak cepat2.. Makan Pun x$empat... Biler Dah lame ber$ame... aku $edar s!apa kamu.. aku maKin nk keNal kamu.. aku Makin $uker kamu.. Aku selalu !ngat kamu.. AKU PA$T! (!NTA KAMU....(>__<)

$ila jgn cintai aku…

Jika cintai aku, Lakukannya secara sembunyi.. Aku tiada sebarang tanggungjawab Dalam hatiku tersimpan seseorg Biarpun tahu cinta ini tidak akan tercapai Tapi setiap sudut dalam hatiku.. Tiadanya ruang untukmu.. Aku ingin menasitkan kamu Harap kau tinggalkan aku secepat mungkin Kau akan sentiasa berasa letih.. Mencintai seseorg bukan perkara yg mudah.. Aku bermimpi setiap hari, Menukar kehidupan aku untuk bersamamu.. Masa inilah takdir kerana terlepas setiap kali.. Lebih baik lagi.. kau elakkan aku.. Kau bukan org yang aku cintai.. Aku benar2 letih Aku paling memahami perasaan ini Menunggu seseorang memang menyakitkan hati.. Tapi aku benar-benar tak dapat lakukan Aku masih lagi tidak boleh menerimamu.. Kau bukan orang yang aku cintai.. Sila jangan cintai aku…

Sunday, April 26, 2009

Permata Yang Dicari

Hadirnya tanpa kusedari

Menggamit kasih cinta bersemi

Hadir cinta insan padaku ini

Anugerah kurniaan Ilahi

Lembut tutur bicaranya

Menarik hatiku untuk mendekatinya

Kesopanannya memikat di hati

Mendamaikan jiwaku yang resah ini

Ya Allah

Jika dia benar untukku

Dekatkanlah hatinya dengan hatiku

Jika dia bukan milikku

Damaikanlah hatiku

Dengan ketentuan-Mu

Dialah permata yang dicari

Selama ini baru kutemui

Tapi ku tak pasti rencana Ilahi

Apakah dia kan kumiliki

Tidak sekali dinodai nafsu

Akan kubatasi dengan syariat-Mu

Jika dirinya bukan untukku

Redha hatiku dengan ketentuan-Mu

Ya Allah

Engkaulah tempat kubergantung harapanku

Kuharap diriku sentiasa di bawah rahmat-Mu

bila aku mula bercakap.....

Agak lame x bercerita kat dlm blog ni..

Hanya sempat menjenguk seminit dua…

Dalam kesibukan menyiapkan tesis yg hampir hilang semangat…

alhamdulillah.. akhirnye berbaloi juga ape yg dah dibuat...

sebenarnye dah lamer idea nk menulis kat sini..

tp hilang oleh perubahan masa dan emosi...

w/pun bz ngan tesis.. masih sempat aku melepak kat kursus kawin...

hahaha... bukan gatal nk kawin or aper..

saje nk tambah ilmu...

w/pun calon belum ader.. tp semangat yg ader tu yg buat aku terpanggil tok join same...

hihihi... bgs jugak la kursus tu...

bnyak bg ilmu n persediaan dlm mencari calon hati ni..

bagi sesiape yg blum berpunyer.. aku cadangkan join la kursus ni..

xrugi pun.. lagi berfaedah da la... hihihi...

bila dah abis kursus tu.. br tau aper yg penting n

aper yg harus ader tok jadi isteri yg solehah...

aper yg perlu di cari pada seorg laki untuk dijadikan suami yg soleh..

aper yg perlu diamalkan utk mengekalkan hubungan yg ader...

aper yg penting dalam menjaga rumah tangga...

smua perlu bersedia...

smua berlu berusaha..

cam susah gak la bila dengar...

bunyi cam hepi klo kawin..

tp susah n rumit gak la klo tau kan???

dah kena pk lak yg maner ok...

yg maner terbaik..

yg maner bgs...

susah2... ni yg wat jd pening ni....

bnyak lg ilmu yg ustaz n ustazah tu bg tau...

nanti klo da kesempatan aku taruk kat blog ni...

Saturday, April 25, 2009

Lagu dR kaMu buaT aku....

Rindu Serindu Rindunya Berikanlah jawapan Huraikanlah simpulan Biar tenang jiwaku Setelah kasih lama berlalu Tidak mungkin kulupa Perjanjian kita Di bawah rumpun bambu Di kala bulan sedang beradu oh..oh.. Mengapa terjadi perpisahan ini Di kala asmara melebar sayapnya Mengapa kau pergi di saat begini Di kala hatiku terlukis namamu Kalau memang tiada jodoh Apa lagi nak ku heboh Aku malu pada teman Pada semua Rindu ... rindu serindu rindunya Namun engkau tak mengerti oh...oh Pilu ... pilu sepilu pilunya Namun engkau tak perduli Malu ... semalu malunya Namun apa daya orang tak sudi Mahu ... semahu mahunya Namun apa daya orang dah benci Berikanlah jawapan Huraikanlah simpulan Biar tenang jiwaku Aku malu Suratan Atau Kebetulan Sesuatu yang tak disangka Seringkali mendatangi kita Itukah suratan dalam kehidupan Atau hanya satu kebetulan Kita asyik membicarakan Persoalan hidup dan pilihan Sedang kejujuran semakin berkurang Masih tiada bertemu jawapan Walau kita dihadapkan Dengan berbagai pilihan Mengapa sering terjadi Pilihan tak menepati Hingga amat menakutkan Menghadapi masa depan Seolah telah terhapus Sebuah kehidupan yang kudus Pertemuan sekali ini Bagi diriku amat bererti Tetapi ku bimbang untuk menyatakan Bimbangkan berulang kesilapan Ku Petik Bintang-bintang Kupetik bintang-bintang Biarpun banyak halangan Rela tempuhi segalanya Onak yang kupijak bagai tak rasa Kusedar sejak mula Tiada jalan yang mudah Tapi kuyakini di dalam hati Akhir terkota jua sumpah dan janji Walau sukarnya bagi mu sayang Perjalanan menyakitkan Tapi hadapilah dengan kesabaran Kan tiba kebahagiaan Tiada batasannya Usia ataupun rupa Kita bersama memulakannya Sehingga ke akhir kita terus berdua

l3ga...

akhirnyer... setel tesis kiter kan... tahniah ar smua yg berjaya... wish u all gudluck k.... wat yg terbaik.. pe2 pun kite stil bersame k...

Friday, April 3, 2009

ha!!!... na$!b k0 la LabU.... c0BaaN, cObaAaaN

hmmmm.... memg la na$ib aku Labu... k0 pe tahu... menambahkn p3niNg aku lg adeR la.... CobaaN.. Cobaan... alaHai... CobaaN... laBu... n! betuL2 keR CobaaN??? hai laBu... k0 pon daH panda! maiN2.... k0 jgN... aku !gt k0 sampa! bil3r2... Dah xLarat aku nK pk lag! nie.... kl0 ko bTul2.. s!k apat M3k madah ape2 g!k.. biaR jak La nya ouk... Mun c0baaN... hehehe.. km3k dapt madah... $ayyyanggggggg k!tak... huhuhu... menar toK.. s!k Bulak mek..... paDah menar2... iboh MaiNkn pera$aan kamek yg $eng$ara tok.... labU.. aku $engsaRa dlm k3tenaNgan ni... K0 xyah la memain Lg... X$uker ar... k0 wat aKu ten$en ar laBu.... mak!n menaMbahkn $enGsaRa iduP aku... Pl3zzzz..... T0k Kal! nie... Bagi akU keTenangaN k... BulaN 5 NanTi aku Xnak lg Tng0k Bnde tu... k0 jgn $ebut2 lg p$al tu.... oK??? janj! ngan aKu...(^__^)p
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...