There was an error in this gadget

Monday, October 17, 2011

Wahai Mimpi

Assalamualaikum...
Sudah hampir 1 minggu tidur saya diganggu oleh mimpi2 yang kurang enak. contohnya semalam saya mimpi deodorant saya dah abis. Bila saya pergi kedai semua kedai dah abis jual, bangun esok pagi terus saya cari deodorant-check dah abis atau masih ade lagi.
Sehari sebelum tu saya mimpi keluar dengan member rumah pastu ada sorang lelaki yang saya tak suka tetiba cakap " xdapat yang tua, yang muda lagi bagus"... HUH!!!!
mimpi2 yang menakutkan je muncul sekarang ni.. mungkin terlampau banyak sangat berfikir sampaikan dah pelik2 saya mimpi...
 wahai tidur....
mimpilah kamu yang enak2.. 
moga aku girang esok pagi.. 
moga senyum aku xberhenti.. 
moga lelaki itu tabah menanti.. 
dan moga----sila sambung sendiri k...(>__<)
Nota Conteng:  Moga 'lelaki' itu hadir malam ini

4 comments:

Cikli said...

jangan tidur. blogging sampai pagi, lepastu sambung facebook.

Cahaya_Kebahag!aan said...

saya tidur awal bila mata dah tak larat nk buka.. nikmati masa tidur waktu betul2 mengantuk memang BEST!!!

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

tenangkan fikiran sblom tido.....kalau fikir mcm2 tu yang terbawak2 dalam mimpi .......

Cahaya_Kebahag!aan said...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ :- Btul3.. bnyak sgt hal nk kena fikir serentak.. itu yang mengarut je mimpi~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...