Saturday, January 19, 2013

Penyimpan cerita TERBAIK kita

Assalamualaikum...


semalam jiwa saya terluka. pedih dan pilu. rasa ni dah lama saya pendam. susah jika seseorang yang kita percaya. seseorang yang kita kenal dan sayang mengecewakan kita walaupun dengan tindakan yang biasa atau perkataan yang simple.

tadi pagi terluah apa yang dipendam. saya bercerita pada ummi tercinta. nasihat yang selalu memberi semangat buat saya. walaupun satu perkataan yg biasa didengar. "Dah boleh cerita kat ummi je kalau da masalah atau terasa ngan sapa2.. ummi boleh dengar dan ummi boleh faham"

ayat yang buat saya terharu. bukan tak pernah dia cakap tapi saya yang terlalu ego dan tak suka membebankan dia dengan masalah yang dihadapi. cukup saya pulang ke kampung menemani ummi ketika tidur..

Nota Conteng: Berceritalah pada ibu kerna mereka adalah penyimpan rahsia TERBAIK kita..

1 comment:

jacsonmaass said...

3D titanium banger - TITanium Art
3D titanium banger is does titanium tarnish a 3D banger for 2D models - read review, find titanium 3d printing contact titanium automatic watch details, and more titanium daith jewelry about our 3D Titanium snow peak titanium flask banger product.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...