Tuesday, August 17, 2010

degil kah budak ini???

buah cempedak di luar pagar, ambil galah tolong jolokkan, saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan... masih ingat pantun ini.. orang yang minat seni or berjiwa klasik pasti xlupa kn.. pantun ni klo kasi kat org besar memang la paham... tapi klo bgtau kat budah kecik, dorang bgr cam nyanyi lagu... bintang-bintang di langit sungguh indah rupanya tinggi dilangit sana menghiasi angkasa bintang-bintang di langit sungguh indah rupanya.. klo nyanyi lagu ni sure bdk2 akan faham kan.. tp klo aku baca pantun tadi.. hrmm okeh.. now, aku tau korg sure xpaham ape aku nk bg tau kn... actually, budak2 yg umur 2thn ke bawah.. klo kiter ajar.. or bg tau ape2 dorg mst blur.. or wat2 cam xtau ape2... or adakah dorang DEGIL... now tgk vc anak sedara aku ni.. samada xpaham.. degil.. ego.. or ape???? http://www.youtube.com/user/CahaYaKeBahaGiaaN

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...