Saturday, July 10, 2010

Doa Hari Lahir~~~

assalamualaikum... HARI INI BESDAY AKU... lagi sekali diulang... HARI INI BESDAY AKU.... lagi sekali... HARI NIE BESDAY AKU!!!!!!!!! last aku bg tahu 10 JULAI adalah BESDAY AKU..... hahahahaha.... hahahahaha gelak senang ati coz aku saje2 nk show off besday aku... xda benda nk bg tau... sesuke ati la aku nk ckp ape coz ni blog aku. aku punya blog. hak milik cahaya_kebahagiaan sahaja... okeh, pulang kepada niat asal blik... dalam bebanyak wish besday aku INI hari, ini antara msg tertarik tok show kat blog.. thanx kat en.MIJI CROMOK yang aku pun xberape kenal sgat tp kire FReN la.. untuk mu sahabat ku... Ya ALLAH, panjangkanlah usia sahabat ku, agar lebih lama dapat dia mentaati Mu, Jadikanlah kehidupan ini sebagai ladang, moga di akhirat kelak dia mengutip hasilnya. Ya ALLAH, tambahkanlah amalan dia di saat bertambah usia dia, Jadikanlah cahaya Mu yang bersinar menyinari jalan dia, Rehat dia, adalah rantaian zikir, Rantai yang dia kalungkan pada leher dia, Sebagai tanda cinta dia pada Mu, Ya ALLAH, Engkau tidak mensia-siakan segala usaha dia, Mencari haruman Syurga ciptaanMu, Tempat rehat dan nikmmat abadi……. sahabat ku yg ku sayang hanya ini saja hadiah yg ku mampu berikan pada mu.... sekian, assamualaikum.... aku nak kasi gak doa ni kat smua yg same besday ngan aku (yang aku tahu)
NORHAYATI SAPALIE
RUHILLA ABAS
terima kasih juga pada smua yang wish besday aku .. 0- My Family 1- Muhammad Afif 2- Quratu Aina Muhammad 3- Chee Johan 4- Farha Fabreena 5- Shasha Meow 6- Ana Farhana 7- Juze Apize 8- Abe Zac 9- Mohd Fairuz 10- izza Alyxie 11- Siti Haryanti 12- Muzakkir Akmal 13- Wan Ahmad Zahir 14- Aisyah Siti 15- Aquh Miey 16- Shahmi Adnan 17- Miji Cromok 18- Ruhilla Abas 19- Cik Yana 20- Jerrold Lincoln 21- Nuraimi Othman 22- Ikram Dhani 23- Mohd Agung Abdul Rahman 24- Crazey Ekien Liesyesz 25- Wan Edanny 26- Asinnuriahk Dilahk 27- Nurul Arein 28- Humainie Din 29- Nurul Shima 30- Nor Hafzam Ab Halim 31- Nik Ahmad Firdaus 32- Mohd Farzurullah Rosli 33- A'J Jalil Jack 34- Nur Dzue Azzlynna 35- Khairul Anuar 36- Azli cheng 37- Licapink Lica 38- Adjulea James 39- Siti Nur Syahirah 40- Hidayah Muhammad 41- Kartini Muhammad 42- Hanim Nadia 43- Gloria James 44- Nurul Adzimah 45- Safawati Arina 46- Napisah Manap 47- Aziera Ler 48- Dasri Boxer 49- Faisal Asyraf 50- Nana Ahmad 51- Ct Zue Martuan 52- Faive Shall 53- Syazana Mokhtar 54- Suhaily Mohd Nawi mane2 yang xdisebut tu harap maaf yer coz da no phone yang xdikenali... smua tu disenarai kan ikut turutan k... tanx a lot pada smua yang wish k.. istimewa wat Dzue, tanx ko blik dr SABAH just tok celebrate besday aku... Frenz 4 ever k...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...