There was an error in this gadget

Monday, May 16, 2011

Surat Cinta buat Aishah

Assalamualaikum..
Ni page depan surat cinta Buat aishah...
 minggu lepas aku lepak umah makcik kat Cheras... cam biase tlg dia kemas umah. bila time nk buang sampah kitorang jumpe satu surat yg dah 'lebu' pown.. berkedut seribu..
makcik aku cakap anak laki dia slalu jadi abang 'posmen'.. kami baca surat tu tergelak2.. bdk skolah rendah pun dah pandai bercinta skarang.. selepas di selidik kami tahu siape si pakwe & siapa Makwenyer...

jom same2 tgk ape yg dia tulis...
Dik, lain kali taru bedak kasi wangi yer~~~
 Bagi yang bercinta mungkin ini yang anda rase....
tatkala mata memandang, lidah pasti terkelu..
saat minda celaru, jiwa mula bergelora..
hati pula bergetar, telinga turut memohon..
bisikan rindu buatku...
luahan cinta darimu...
BUAT SEMUA YG SEDANG HANGAT BERcint0~~~~
Nota Conteng: tetiba teringat Kad C.I.N.T.A yang aku dapat dulu.

4 comments:

Cikli said...

cinta tak mengenal usia. napsu jugak begitu

Cahaya_Kebahag!aan said...

bahaya btul budak2 skung~~~

-MsGoodNite- said...

Tulisan dah la buruk... hahaha

Cahaya_Kebahag!aan said...

-MsGoodNite- :- Budak xcukup umo lg.. biase la.. tp menggatai over dr kite

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...