There was an error in this gadget

Thursday, May 5, 2011

soalan yang buat aku terkedu

Assalamualaikum...

kasut merah itu tanda hati aku gemuruh..
lenggang aku dengan lenggok yang kiut td tergendala sebab da 'lelaki' itu pandang aku...
okeh... itu saje kasi iklan supaya korang bersemangat nk baca cerita ini.... hua3..

sambung. lenggang aku dengan lenggok yang kiut td tergendala dengan panggilan telepon dari Maharani K.A.M.I..

ops!! dia miskol rupenyer.. aku tgk jam, 1.00 Pm. Adik aku tak blik sekolah lagi.. amboi.. dah pandai telepon yer. dulu ummi tahu -tekan ijau- je.. pastu dah terer sms. skung Miskol2 plak~~~

tetiba H0me$we3th0me calling lagi sekali. aku angkat..

assalamualaikum. amboi, dah pandai tepon..

(ketawa) w'salam. sebenarnya ummi nk tepon Na. tertekan Dah..

owh.. xpe la. tepon Na la, nanti abis kredit (aku kedekut mmg cam ni)

tak po la.. Aina bla bla bla ---> dirahsiakan

ummi dah nk gi perak jun ni..

wat gapo??

member kawin..

lambat lagi bulan jun.. kite bila lagi??

hhuuuwaaaaaa<---------xsabar dah ni nk suh anak dia kawin?


Nota Conteng:- tetiba ingat kat k.yah punya statement---> 'ummi penat dah ke jaga, nak suruh kawin?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...