Monday, January 13, 2014

Miss Forgetful & L.O.T itu aku..

Assalamualaikum...


Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata badan binasa.. Saya bukan nak ajar subjek Bahasa Melayu & peribahasa tu sebenarnya tidak sesuai untuk story kali ni. Sesaje di+ untuk menyedapkan cerito.. hahaha

Saya ni jenis pelupa, kalau ade login ID/password mula la menggelabah xingat yg mana 1. Lagi2 kalau password yg penting. Dah lali dah klik 'Forget Password' tu.. kalau lah laptop ni ade tangan dah lama kot kepala i kena hempuk.. nasib ko la labu...huhuhu

Gara2 jari yang menggatal nak 'belek-belek' laptop ni, entah cam mane terbuat 1 akaun 1 email.. Nak cerita pun susah sbb saya ni kan L.O.T.. bab2 internet ni bukan pakar sangat. Kesudahanya makan hari jugakla hadap laptop ni coz blog ni dah xleh on...

Alhamdulillah dapat juga hidupkan lg CK ni & saya sendiri xtau macam mana buat tadi. Untuk tidak menambahkan lagi masalah yg ada ni, nampaknya terpaksalah bookmark & xyah sign out.. hahaha

Nota conteng: Saya dapat aak sedara baru.. Baby boy..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...