Thursday, April 30, 2009

$ila jgn cintai aku…

Jika cintai aku, Lakukannya secara sembunyi.. Aku tiada sebarang tanggungjawab Dalam hatiku tersimpan seseorg Biarpun tahu cinta ini tidak akan tercapai Tapi setiap sudut dalam hatiku.. Tiadanya ruang untukmu.. Aku ingin menasitkan kamu Harap kau tinggalkan aku secepat mungkin Kau akan sentiasa berasa letih.. Mencintai seseorg bukan perkara yg mudah.. Aku bermimpi setiap hari, Menukar kehidupan aku untuk bersamamu.. Masa inilah takdir kerana terlepas setiap kali.. Lebih baik lagi.. kau elakkan aku.. Kau bukan org yang aku cintai.. Aku benar2 letih Aku paling memahami perasaan ini Menunggu seseorang memang menyakitkan hati.. Tapi aku benar-benar tak dapat lakukan Aku masih lagi tidak boleh menerimamu.. Kau bukan orang yang aku cintai.. Sila jangan cintai aku…

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...