Sunday, April 26, 2009

bila aku mula bercakap.....

Agak lame x bercerita kat dlm blog ni..

Hanya sempat menjenguk seminit dua…

Dalam kesibukan menyiapkan tesis yg hampir hilang semangat…

alhamdulillah.. akhirnye berbaloi juga ape yg dah dibuat...

sebenarnye dah lamer idea nk menulis kat sini..

tp hilang oleh perubahan masa dan emosi...

w/pun bz ngan tesis.. masih sempat aku melepak kat kursus kawin...

hahaha... bukan gatal nk kawin or aper..

saje nk tambah ilmu...

w/pun calon belum ader.. tp semangat yg ader tu yg buat aku terpanggil tok join same...

hihihi... bgs jugak la kursus tu...

bnyak bg ilmu n persediaan dlm mencari calon hati ni..

bagi sesiape yg blum berpunyer.. aku cadangkan join la kursus ni..

xrugi pun.. lagi berfaedah da la... hihihi...

bila dah abis kursus tu.. br tau aper yg penting n

aper yg harus ader tok jadi isteri yg solehah...

aper yg perlu di cari pada seorg laki untuk dijadikan suami yg soleh..

aper yg perlu diamalkan utk mengekalkan hubungan yg ader...

aper yg penting dalam menjaga rumah tangga...

smua perlu bersedia...

smua berlu berusaha..

cam susah gak la bila dengar...

bunyi cam hepi klo kawin..

tp susah n rumit gak la klo tau kan???

dah kena pk lak yg maner ok...

yg maner terbaik..

yg maner bgs...

susah2... ni yg wat jd pening ni....

bnyak lg ilmu yg ustaz n ustazah tu bg tau...

nanti klo da kesempatan aku taruk kat blog ni...

2 comments:

HuSsY MuSsY aNna~!! said...

hihi...if kawen..plz let me know.haha..jemput jgn xjemput!!

Cahaya_Kebahag!aan said...

harusla jemput....hihhihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...