Friday, April 3, 2009

ha!!!... na$!b k0 la LabU.... c0BaaN, cObaAaaN

hmmmm.... memg la na$ib aku Labu... k0 pe tahu... menambahkn p3niNg aku lg adeR la.... CobaaN.. Cobaan... alaHai... CobaaN... laBu... n! betuL2 keR CobaaN??? hai laBu... k0 pon daH panda! maiN2.... k0 jgN... aku !gt k0 sampa! bil3r2... Dah xLarat aku nK pk lag! nie.... kl0 ko bTul2.. s!k apat M3k madah ape2 g!k.. biaR jak La nya ouk... Mun c0baaN... hehehe.. km3k dapt madah... $ayyyanggggggg k!tak... huhuhu... menar toK.. s!k Bulak mek..... paDah menar2... iboh MaiNkn pera$aan kamek yg $eng$ara tok.... labU.. aku $engsaRa dlm k3tenaNgan ni... K0 xyah la memain Lg... X$uker ar... k0 wat aKu ten$en ar laBu.... mak!n menaMbahkn $enGsaRa iduP aku... Pl3zzzz..... T0k Kal! nie... Bagi akU keTenangaN k... BulaN 5 NanTi aku Xnak lg Tng0k Bnde tu... k0 jgn $ebut2 lg p$al tu.... oK??? janj! ngan aKu...(^__^)p

2 comments:

HuSsY MuSsY aNna~!! said...

tgk benda tu?wat kind of benda?hihi...adda,jgn lupa flower anna..

Cahaya_Kebahag!aan said...

ader la...
klo citer kantoi la ckap kat saper...
hahaha... datang bilik.. bwak cokelat br adda bg tau k...hihihi
bunga bnyak kat bilik ni... amek jer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...