There was an error in this gadget

Sunday, July 12, 2009

MASSAGE DARI R0OBIN HO0D…

Kegemaran aku membaca mesej sebelum tdo menjadi satu hobi yg dah susah nk ubah…Tetiba terbaca mesej dr R0obin h0od yang dah hampir 2 thun berkurung dlm tepon yang cikai ni… Dah hampir ramai yg aku bg msg ni.. tapi masih belum lagi terjumpa jawapan yang menyenangkan ati dan buat aku smile…. Mungkin korang pun pernah dapat mesej ni jgk… ia agak bererti jugak bagi aku… sesuatu yang buat aku terpikir tentang betapa pentingnyer kiter terhadap seseorang… betapa pentingnya setiap perbuatan dan perlakuan kiter?? Betapa berertinya setiap yang kiter luahkan??? Kalau esok , orang yang awak sayang.. BISU!!! Ape yang awak nak dia UCAP kn?? Kalau esok orang yang awak sayang ..PEKAK!!! Ape yang awak nak dia DENGAR?? Kalau esok orang yang awak sayang.. BUTA!!! Apa yang awak nak dia LIHAT?? Tapi… andai esok orang yang awak sayang… PERGI untuk selame2nyer… Xda lagi peluang untuk awak bersamanyer… p/s: hargailah bila ianya ADA…. Jawapan SAYA.. Klo esok saya BISU… saya akan cakap sentiase ketawa bila dengar cerita awak…. Ia akan buat saya selesa… seperti saya bukan orang bisu… Klo esok saya PEKAK… saya akan sentiase dengar dia bercakap… saya akan tengok bibir n mulut dia, agar saya tahu aper yg dia ucapkan… agar saya rase saya bukan orang pekak…Klo esok saya BUTA… saya akan tegok wajah dia.. akan saya ukir muka dia… sehinggakan saya rase seperti dia sentiase di mata saya… supaya saya tidak fikir saya adalah buta….Klo esok saya TIADA… saya xkan bisukan mulut untuk ucapkan sayang saya.. tidak akan pekakkan telinga dengan kata2 kamu dan butakan mata untuk merenung wajah kamu….. Jawapan yang saya nantikan… Klo esok awak BISU… ucapkan sesuatu yang mengharukan saya….Klo esok awak PEKAK… dengarlah setiap dengup jantung saya.. Klo esok awak BUTA.. lihat la kedasar hati saya.. lihatlah keikhlasan saya…Klo esok awak TIADA… sila tunggu saya disana… doa saya mengiringi kamu… jiwa saya ade kamu…

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...