Sunday, July 12, 2009

SIAPAKAH DIA??

Kamu pasti kata saya gila untuk mencari pemuda impian saya… malah, semakin lame impian itu semakin menjadi kenyataan… percayakah kamu?? Kadang2 dia baik, Kadang2 dia nakal, Kadang2 dia gila, Kadang2 dia pandai, Kadang2 dia marah saya, Kadang2 dia buat saya ketawa, Kadang2 dia lebih degil dari budak2, Tapi kadang2 dia kawan sejati, Dia itu apa & bagaimana? Saya x pernah rasakan begini.. Saya sendiri tidak tahu… Bila dia tengok saya, seperti saya sangat cantik.. Bila dia ketawa saya rasa bahagia.. Bila dia sedih, saya mahu peluknya.. dan Bila kami bercinta dia buat saya rasa Seperti pasangan sehati sejiwanya… dan Dia dijadikan untuk saya.. Saya sangat mencintainya.. Bukan untuk sehari, Bukan untuk selangkah, Tapi untuk selama-lamanya…. Saya sudah temui pasangan hati saya, Kamu rasa, saya dapat capai impian saya itu? Kamu rasa bolehkah dia jadi kenyataan? Someone… Somewhere… Is made 4 you!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...