Sunday, July 12, 2009

SAAT DIA BERTANYA

D: nape kite xleh setia? A: ntah. Mungkin xnak kecewa… D: klo sorg je yg setia. Ape patut dia buat? A: klo sorg je setia, baik cari lain.. buat ape nk tggu org yg xsetia… D: dia xmungkin kan setia?? A: ntah.. i xda jawapan tu…. Bila kamu Tanya nape aku xsetia… nape aku xleh sayang.. Nape aku xleh suka.. nape aku xleh cinta??? Aku ader jawapannyer… aku tahu kenape…. Kenapa kiter xleh setia?? Takut kiter akan kecewa… nape aku xleh sayang.. aku takut akn kecewa.. nape aku xleh cinta.. aku takut akan kecewa… smua sebab aku takut akan kecewa… KECEWA… ayat yg xpernah ilang dari mulut aku.. bukan aku yang akan kecewa tapi juga kamu… Bukan aku xnk bagi peluang… aku xnk kecewa, xnk kamu kecewa.. xnk kiter sedih.. jiwa terluka.. idup sengsara… Cukuplah aku yg tau kenapa aku buat macam tu… cukuplah aku yg rase, biar aku je yg faham.. D: ape akan jadi bila kiter jauh? A: mungkin kita makin lebih menghargai.. mungkin kiter akan lebih merindui.. mungkin juga lebih menyayangi… D: betul saya akan dapat smua tu?? Betul kamu akan rindu saya?? Betul kamu akan lebih sayang saya?? Betul kamu bleh terima saya??? Yang pasti saya nak kamu cinta saya…. A: entah, saya xda jawapan tu… itu yg kamu harapkan?? D: bukan itu yg saya harapkan...tap itu yg saya perlukan…. Ape jadi bila kamu jauh?? Smuanyer berubah, saya tiada lagi teman berborak.. Telefon saya dah bisu.. tiada lagi name kamu.. ringtone kegemaran saya dah tidak kedengaran lagi… Credit saya dah jimat.. mulut saya dah senyap… teruknyer bila kiter jauh… yang pasti hati saya sentiasa bersama kamu… doa saya mengiringi kamu… minda saya ingatkan kamu… aper kamu juga begini… Satu percubaan yang mengharapkan jawapan yang baik.. mengharapkan sesuatu yang menjanji kan kepuasaan.. sesuatu kejujuran… Sehari terlalu sukar utk ditunggu… satu minggu terlalu bnyak yang ingin diceritakan.. satu bulan bukan senang untuk dinantikan… ape kiter masih macam dulu… same2 dgn cara sendiri… adakan saya tetap ego/ kamu sudah pandai berkata2… Atau kiter sudah asing?? Tiada lagi bicara yang kamu selalu utarakan?? Tiada lagi gelak tawa ku?? Tiada lagi senda gurau kamu…. kiter nantikan smua itu…. Aper yang pasti kamu masih saya SAYANG… itu pasti jawapan dari saya…. Ikhlas>>>>>>@

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...