Wednesday, May 5, 2010

aku ader AQUARIUM...

nampak x?? nampak x?? kat atas tu ader 5 ekor ikan... hahaha.. suke nyer ati aku.. akhirnye dapat gak aku bela ikan ni yg xyah aku cuci air dia n xperlu aku berlari2 anak mencari makanan tok dorang.. just klik.. klik.. n klik... d0rg pasti akan ngap..ngap..ngap... huhuhu... gumbira ati ku... sori menyibuk pasal ikan jap kat sini... sebenarnye aku tgh kumpul info nk tulis kat sini then br aku nk campak kat blog.. so, sabar k.. haaa lupe lak, layout kaler dah lain kan?? dah xder pink lagi.. coz aku nk tukar background br tp xpandai... yg ni je dpt... ok la dr xbertukar2... dah terer nanti mst superb kn?? ikan2 tu aku br je bela 10 minit yg lepas.. belum pk name ape.. okeh now kiter bg dia name k... 1-orange---> sofi 2-merah---> manja 3-biru-----> lucy 4-green---> debab 5-yellow--> min ho nw aku tgh pk.. adakah anak2 belaan aku ni akan mati klo xkasi makan ari2.. atau akan jadi gemuk klo terlebih makan lak??? hihihiihi... aku nk testing la... kiter jgn kasi makan 3 ari.. ape akan jadi.. hahahaha... skung aku br perasan min ho tu ikan jantan.. n yg lain betina.. adakah dorg akn kasi aku anak ikan yg baru atau aku perlu cari ikan yg baru... ape2 pun kiter same2 nanti kan yer... just WAIT & SEE....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...