Saturday, May 1, 2010

End of ApriL

pejam celik, pejam celik, dah abis april bg thun 2010.. kejap je mase berlalu.. seperti detik jam kat umah ni cepat sgt coz dah xterdengar bunyi jarum tu... 1st april ari tu aku xsdar pun coz bz lepak2 dlm FB n t0nt0n muvie kegemaran aku.. ape lg.. coter korea la, xtau2 lagi... aku xsedar 1st april myb aku xdikenakan 'APRIL FO0L' oleh sesiape, myb juga sebab 1st april ari tu aku xkenakn org.. hahahaha.. klo x, mst dah kena kn?? n time tu aku tgh focus nk wish besday kak tiniey (2nd april).. dan disebabkan terlampau bz kat komPuteR ni sampai besday member pun terwish awal n da yg terbabas sampai lupe nk wish... pd yg terbabas wish besday tu sori k.. ape2 pun epi beleted besday... END of ApriL yg menyedihkan aku.. huhuhu.. KAMI ditinggalkan kat umah tp ummi n aina dgn hepinyer terbang ke KL.. oleh itu segala kerja rumah aku yg kena wat.. dari basuh baju ke jemur baju, lipat baju n susun baju smua la aku.. yg lagi menyedihkan tok 30 april ni, time jemur baju kaki aku kena paku... huaaa.. bab2 mengemas umah lak yg aku kureng suke coz kena sapu, kemas, n smua2 nye la.. klo takat bilik bleh la ni dah 1umah... adoii.. aku ni spisis xleh tgk bnd sepah2 mula la nk jual 'goreng pisang'.. klo bab2 basuh pinggan tu aku leh trima coz main air.. hihihihi.. lagi 1 yg parah dlm kerja aku ari2.. nk tau gak?? jgn gelak.. hua3 Co0kinG.. aku mengaku aku memang suke masak (pengakuan jujur n ikhlas, xtipu2 k) n gemar kerja2 dapur n dok kat dapur untuk Makan makan & MAKAN.. tp yg mnjadi masalhnyer aku xpandai masak... jgn terkejut coz suke masak n pandai masak adalah berbeza.. klo nk isi kat perut sendiri bleh la.. ni nk isi perut org lain yg sadis ni.. yg aku tensen n +2 tensen bila aku nk masak n semangat tu datang menderu2 tnpa dpat aku halang lagi, ader lak yg wat hal.. kacau betul la trus resepi yg terbyang kat kpala ni terbang melayang2 bak angin sepoi2 bahasa pergi seolah2 wave kat aku.. gas.. oh! gas.. time aku elok la ko nk abis.. bila aku xnk masak ko xda lak wat hal... blum sempat nk ketuk senduk ko dah 'padam' yer.. aku nk ngomen bnyak2 pun xleh coz dah dah t/jawab... ye la dah aku je yg ader kat umah nk tol0ng.. itu la sebabnyer aku BENCI kuala lumpur... uMMi cepat blikkkkk.......... (Luahan anak yg diTINGGALkan...)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...