Sunday, June 13, 2010

keMala$an yg Membuak-buaK

hahaha... hihihi... huhuhu... jgn terkejut n jgn menyampah... aku dah kekeringan idea n kemalasan tok merapu di dlm blog ni lg.. janji yg nk tunai dulu blum dapat tertunai lg.. sori yg teramat buat blog aku sendiri kerana diriku amat xberminat ngan blog skung... idea yg mencurah2 dulu dah ilang n lesap bagai tiada peluang tok aku kumpul... segala semangat terbang di mamah oleh hari2 yang mendatang... waaaa... sori pd kekawan yg bertanya info terbaru n yg sms aku minta pic kat blog ni... tenet yg slow mematikan kesabaran aku sehingga la aku logout blong ini... insyallah bulan jun ni akan muncul entry dr aku walaupun hanya satu k.... semangat... semangat... semangat... datang la.. datang la.. datang la....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...