Monday, May 14, 2012

pulang dari cuti yang panjang

Assalamualaikum...


hihihi..
terkejut tgk pic tu, saya bayangkan macam itu lah muka saya tadi. Bila saya cuba login blog ni tetiba dia suruh sign in'. eh eh! dah luput ke blog saya sampai xleh. Bila check balik rupenye email lain. haha.. terkezut eden~~

okeh! dah on. Tetiba xkeluar la plak, dia jd profile lain.. ish3.. lame xusik sampai lupa terus nk guna, akhirnya terhasil jugak la utk menc0nteng hari ni..

dah lame tak cerita kat sini kan.. sepanjang 'rehat' ni banyak story & peristiwa yang berlaku.. sentiasa xda mo0d & masa nk update je sbb bz setelkan hal lain..

buat smua bloger yang saya ikuti, JAGA-JAGA!!! anda mungkin akan diganggu oleh komen saya..

Nota Conteng:- klo la kite cakap & keyboard type sendiri kan best!!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...