There was an error in this gadget

Monday, May 14, 2012

Tempat baru.cerita baru

Assalamualaikum...

nak cantik cam ni...
Itu bukan pic saya yang di edit ye. Teringin nak pakai mcm tu.. haha, mustahil~~~
pic kat atas tiada kaitan langsung dengan cerita saya. Ianya sekadar untuk mencantikkan blog ni je.. masih ingat tentang saya dirisik?? 

Lamaran itu saya terima. sekarang saya sudah ke tempat baru, bukan lagi di Kuala Lumpur bandaraya hidup di malam hari tetapi telah berpindah ke Kuala Terengganu negeri si penyu bertelur.. tempat kerja baru yang berdekatan dengan rumah, setiap 2 minggu saya akan tekan laju2 minyak kereta saya pulang ke kelantan.

tak nk cerita pasal tempat kerja sbb saya tak suka dedahkan sesuatu yang tak perlu atau penting untuk kamu-kamu dan kamu tahu... cukup sekadar tahu saya di terengganu sekarang.. hihi

Nota Conteng: dah makan?? saya D.I.E.T~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...