There was an error in this gadget

Sunday, March 22, 2009

D! maNakaH DIA???

Lelaki yang datang dalam mimpi –mimpi ku Saya menbayangkan siapakah dia? Yang menyebabkan saya terjaga bermalaman Saya tertanya-tanya bagaimanakah rupa dia? Yang bersembunyi dihatiku sekian lama Menyanyikan lagu yang merdu Saya menbayangkan siapakah dia? Mencuri mimpi-mimpi ku Selalu mengganggu pemikiranku Saya membayangkan siapakah dia? Selalu berada dihadapan mataku dan selalu dihatiku dari mulanya saya membayangkan siapakah dia? Didalam mimpi-mimpiku Terdapat banyak wajah Seperti 2 hati yang dijodohkan disyurga Takda apa-apa tanda dan Tiada ape-ape tanda… Apakah akan terjadi bila Kami bersemuka satu sama lain Saya tak tahu mengapa saya gementar Seperti bulan bersembunyi dilangit Saya tak akan berkata apa-apa Hanya akan merenung mukanya sahaja. Saya akan berjumpanya tak lama lagi Saya harap dialah yang saya idamkan. Selama ini dalam mimpi-mimpi ku…..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...