Sunday, March 22, 2009

D! maNakaH DIA???

Lelaki yang datang dalam mimpi –mimpi ku Saya menbayangkan siapakah dia? Yang menyebabkan saya terjaga bermalaman Saya tertanya-tanya bagaimanakah rupa dia? Yang bersembunyi dihatiku sekian lama Menyanyikan lagu yang merdu Saya menbayangkan siapakah dia? Mencuri mimpi-mimpi ku Selalu mengganggu pemikiranku Saya membayangkan siapakah dia? Selalu berada dihadapan mataku dan selalu dihatiku dari mulanya saya membayangkan siapakah dia? Didalam mimpi-mimpiku Terdapat banyak wajah Seperti 2 hati yang dijodohkan disyurga Takda apa-apa tanda dan Tiada ape-ape tanda… Apakah akan terjadi bila Kami bersemuka satu sama lain Saya tak tahu mengapa saya gementar Seperti bulan bersembunyi dilangit Saya tak akan berkata apa-apa Hanya akan merenung mukanya sahaja. Saya akan berjumpanya tak lama lagi Saya harap dialah yang saya idamkan. Selama ini dalam mimpi-mimpi ku…..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...