Tuesday, March 10, 2009

$endu d!Kalbu..

dah banyak hari xcheck blog ni...bukan dah luper tp terlampau bz dengan tugas dunia hingga xda mase nk mencoret aper2 berita dalam blog ni... dalam keadaan yg penuh ngan masalah yang Terhingga sampai dah xTermampu nak aku Pk dan handle lg... bak kater org klo xder masalah xbest ar.. best xbest gak la sampai dah xtermampu nk tanggung lg.. doktor lak cakap smua org da masalah... smua org stress.. dia lg ckp org yg xstress tu bahaya, naper lak?? yer la.. org gler jer yg xstress.. pulak dah... pening aku... member2 lak ckp 'rilek ar... dah rilek la ni sampai jd cam ni... pe2 pun mekaseh k.. pada saper yg tnya aku pasai pe J!WA KACAU?? aku xleh nk citer... nanti nang!s... huhuhu.. bukan nk pendam atau nak $impan.. tp aku xnk pk & ingat wat ma$e skang... tp jagn ri$au, dah Nak set3l p0n.. jGn da yg t3rasa or t3rguris at! klo aku Xcit3r coz 'i memang cam ni la.....hahahaha' pada yg banyak t3man n k0ngs! masalah aku tanx a lot.. 1- wat umm! n Family, sor! k.. dah xse semo ri$au pasal dah.... Dah ok n Leh idup lg... 2- noini nap n $afa, tanz coz teman aku nangi$ ari tu.... 3- zue & ash.. jgn sak!t2 lagi... jgn wat aku risau lagi... 4- romeo macho n jack sakaratulmaut, arigato' coz paham situasi aku... 5- ap!s, glo... sori sik apat share kamek p0n problem ngan kitak.. ib0h risau kamek ok jak k... 6- term.. sori coz wat term risau n tnjuk muka x ok....hehehe wat member2 lain... doakan aku epi n tenang.... sori 4 everything & taNx 4 sumthing..

2 comments:

Apize said...

gambatte kudasai adda san!

Cahaya_Kebahag!aan said...

domo ar!gat0goza!masu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...