There was an error in this gadget

Monday, March 30, 2009

h0b! aku $kaNg...

har!2 menghab!skan ma$e dengan The$is n ba(e cerPen... bnyaK bnda Yg aku juMpe n Kong$i... anTara kat3-kate yg aku Suka Dlm CerpeN yaNg aku bac3.. juZ untuk k0ng$i ngan k0Rang je....
aku ter$entuH denGan aYat ni.....
Doa saya buat awak…
Tetap saya kirimkan..
“menyayangi belum pasti memiliki”
Saya sayang tuhan yang esa tapi saya tak mungkin memilik dia kerana saya milik dia…
Saya sayang awak tapi belum pasti memiliki sepenuh hati awak…
Saya tak layak..
Saya tak layak..
Saya letih..
Saya mengalah..
Saya hilang…
Awak hilang..
Kisah “tentang kita ” berakhir...
Betulkah kisah kite akan berakhir??
kita xda permulaan... kita xda penamat...
jadi, bila ia mula... dan bila ia tamat??
Kamu sangat menyayanginya..
Lantas.. mengapa tidak diluahkan…
Kamu sangat menyayanginya..
Lantas… mengapa kamu menyepi…
Kamu sangat menyayanginya…
Lantas.. mengapa kamu menyerah begitu sahaja..
Kamu sangat2 menyayanginya….
aku saYang dia... adekah aku akan dapat dia jika aku cakap aku saYang dia?? adakah dia benar2 sayang2?? atau hanya sebagai peneman dikala sepi?? aku suka dia atau sekadar ingin memiliki?? kau suka aku atau sekadar ingin memiliki?? sgala persoalan yg tiada jawapan....
Saya malas awak suruh rajin
Saya nakal awak marah
Saya senyum awak lagilah senyum
Saya gurau awak gelak.. sweet sgt masa tu..
Tp klo saya dah tak da, jgn plak awak ikut saya pergi..
Cuma DOA jer dalam hati & ingat dkt saya dah cukup untuk nilai prsahabatan kte
Dan buat saya TENANG slamenyer…
Awak jgn sedih..
Saya tak suka airmata awak menitis..
Saya sayangkan kawan2 saya termasuk awak…
"Let some1 special in ur life go far from u. then if he comes back to you, he is yours. But if not, try to accept there’s some2 else who made to be with u..It’s hard to live the heart that has been damaged before. Like phrase, no pain no gain. Life is just an acting for those who live in this world, try your very best to act on stage. It is whether you have the strength to face up with the risk or you will lose in your life. Be brave stay imperfect… love others…’

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...