Sunday, March 28, 2010

aku yg Baru !ngat...

salam... rasenyer selamat pagi kot sesuai tok aku skung ni... coz jam kat pc buruk ni show 4.56 am... so, ohayoGozaimasu adda saN... punye la lame aku menyepi n membawa diri dr blog ni... acctually bukan menyepi tapi 'merajuk je'. nape aku merajuk?? haaa!!! citer dia cam ni... b4 this aku bz ngan benda yg menggangu siang ari n malam aku d+ kn lg ngan xde tenet.. so, xsempat la nk pot-pet.. pot-pet.. n pot-pet kat sini... so, aku telah membuat keputusan untuk type je dulu smua citer kat pc baru aku msukkn kat sini.. malang tidak berbau... pendrive yg dah berkurun aku guna tu kena serang dek virus bakteria yang tahap DEWA punya kuasa la.... abis smua pot-pet aku tu kena 'ngap3' kat dorang... ngan pc pun trus bluur~~~~... waaaaa............ aku bukan nangis seb virus tu serang coz bleh SCAN.. tp yg memambahkan kesedihan aku adalah.. dia delete smua word2 yg aku type.. aduh... KEToyoNG punyer virus.. itulah kisahnyer nape aku merajuk.... skung dah okey....:-)) okeh2.. berblik pd cter asal... aku br teringat aku ader blog bila aku terbuka kat ntah bloger mane la aku pun xingat... br la akU teringat dah lame blog ni x terusik... windu lak ngan 'dia'.. ruper2nyer bnyak kisah2 yg sedih, gumbira, geram, marah n sewaktu dgnnya yg aku x tau... eh2.. aku dah lupe aper yg sebenarnya aku nk tulis... td bnyak kat kpala ni nk citer.. smua nk 'sembur' kat sini tapi dah lupe la plak... lagu ni lay kasi layan jiwa aku kot... lagu cintan la... hua3.. ala.. mata dah ngantuk la.. kul 10 nanti nk ronggeng jap ngan member2... kepala aku dah angin ni... kaki dah sentuh ujung bantal... huuah(menguap dgn sopan)... (_ _)...zzzzzzzzz

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...