Sunday, March 28, 2010

Lap0ran hari ini...

spt yg tlah dimaklumkan awal pagi2 td, aku nk kuar ronggeng2 ngan member SLG... ape SLG tu k0rang cari la sndiri.. klo aku citer kang terbabas psl benda lain lak.. akhirnya jadi cam pg td gak, lupe nk citer ape....
okeh, seawal 10.30 pg aku telah dijemput oleh driver yg plg setia cik dzue azllyna (dzue btoi ke aku ejo namo mu ni.. klo saloh arap maap yer).. pastu ktorg kutip lak cik Humaini din (yg ni sure btul n name bpak dia pun btui, xcaye tnya tuan punya diri) n last amek lak nurul aaina (bapak name ape??) disebabkan kami ni ahli kelab pengganggur kelanTan. so, boring kat umah xda wat ape, ktornG kuar la mengHabiskn duit n miNyak kete dzue.. xlupe jgk memberi sedekah kepd PIZZA yang kami mkn... nak tgk ape kt0rg oder??
(sorri kit0rang makan samPai lupe kat Korang)
1 spaggeti 1 garlic chicken 2 triple chicken 2 set bun 4 coke 4 mushro0m soup 1 cake choc wif vanilla ice cream
rasa cam xcukup table yg kt0rang pilih... hari ini.. hari yg penuh dgn kekenyangaN... sori la aku kasi pic yg dah abis n muka kami yg kekenyangan nih... errrgh.. alhamdulillah...
lps makan ape lagi... shupink la... lalalalalalala... abis duit aku....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...