There was an error in this gadget

Sunday, March 28, 2010

b!le k!+e $aYang 0raNg tuE...

Biler kiter syg org tu Kita tnggu dia lame pn x per Tp biler dia tnggu kiter???dia mrh2 Ati kate ala, adatlah ada yang mnnunggu n dtnggu Biler kiter syg org tu Kiter x tdo pn x pe lyn dia yg ngah bsn, Tp biler kite bosan Ada dia lyn kiter? Ati kate x pe dia busy kott Biler kiter syg org tu Kita gdh ngan dia, kita dim je Tp dia heboh 1 dnia Ati kate x pe, dia tension tuu Biler kiter syg org tu Kita kol nak ckp ngan dia Tp dia bg phone kat org lenn atau matikan Biler jd cm2, x pe Ati kata, x pe, lyn je, kwn dia, kwn kiter gak Biler kiter syg org tu Kita bercerita dgn dia,citer ngan tunggul lg baik Tp biler dia bercerita ngan kita Kita dgr, sepatah2 kite kena ingt...klu x ingat kita yang kena marah Ati kata x pe syg katakn… Biler kiter syg org tu Kita n dia lpr Tp kiter bg sume roti kita kat dia Ati kata, ala jagalh ati dia, sian dia…. Biler kiter syg org tu Kiter sanggup bg dia rest biler dia letih, Tp biler kita letih, dia srh jugak kiter lyn dia bila dia bsn Adil ker? Ati kata, ala bukan selalu pun.. Biler kiter syg org tu Kita jadi cam org giler dngr dia sakit, Tp biler kita sakit, Dia siap kuar ngan kwn2 dia meraikan hari kesakitan kita, Ati kata, ala x pe, x kn dia nak berkepit ngan kita 24 jam Biler kiter syg org tu Kita x prnh pntingkan diri sndri Tp dia hpokrit thp ngaban Ati kata x per, dia mmg cm2 kene lah trima.. Biler kiter syg org tu Kiter syg nk tngglkn dia slama2nya Tp dia x tahu kiter berdpn dgn maut, Wlpn kiter skt,dia kata kat kiter,sakit bese2 jer, jgn nk mngrt Ati kata, cmnelah dia biler kiter x de, msti dia hepi Biler kiter syg org tu Kiter x snggp tngk dia derita Tp dia x prnh hargai diri kiter, Ati kata, tau x btapa kita syg kan dia???? Biler kiter syg org tu Kiter snggup tngglkn dia selaam2nya untk dia bhgia Tp adkh dia tahu pngrbnn kiter?? Ati kata, x pe, janji dia bhgia Dan…… Biler kiter dh tngglkn dia selama2nya Dia dtg ziarah pusara kiterr Dia kata Dia mintak maaf sebab pernah mngata kiter Dia mintak maaf sebab pernah bt kiter tnggu dia Dia mintak maaf sebab pernah pksa kita lyn dia time bsn Dia mintak maaf sebab pernah heboh 1 dnia slh kiter Dia mintak maaf sebab pernah x hiraukn kol kiter Dia mintak maaf sebab pernah x dgrluahan ati kiter Dia mintak maaf sebab pernah bt kiter klprn sbb dia Dia mintak maaf sebab pernah gnggu waktu rht kiter Dia mintak maaf sebab x pernah hiraukn skt kiterr Dia mintak maaf sebab pernah pntingkn diri dia sndri Dia mintak maaf sebab x prnh tngk pnderitaan kiter NAMUN SEMUANYA TELAH T`LAMBAT....

HARGAILAH ORNG2 YG KITA SAYANG.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...