Sunday, April 25, 2010

runGutan laMe..

sepatutnYer aku paparkan rungutan ni pd 17 april lalu tetapi masa yg diambil untuk aku paparkan kerana masalah 'kemalasan' aku nk citer n jari aku cam dah aku.. so, aku buat keputusan tok citer skung.. nak cakap rungutan cam xbetul sgat tp mybe 'kesyahduan' yg menimpa jiwaku ini.. waaa.. cam syahdu aku baca.. wakaka.. rase2 rmai antara member aku menerima nasib 'kesyahduan' yg same ari tu k0t.. xpun beberape ari lepas tu.. bukan sebab masalah pitis yg dah kering kat bank, bukan sebab beras dah abis dlam balang, bukan juga sebab ikan or ayam yg mahal tp sobabnye adalah.... huhuhuhu.. KAMI fail tok KPLI!!!! aku sodih yg xteramat sgt coz aku xberharap dapat tp kuciwa mula terase bila rmai yg berharap xdpt sampai dah benci ngan KPLI... cian.. da member yg same2 xdpat sms kat aku "xpe la da.. xdok rezki kito kot.. cuba lagi thn depan.. hahaha" wah! gelak dia mcm sgt co0l, menyebabkan aku yg sodih leh gelak.. yup, try next year.. tu pun klo aku rajin isi borang lg yer nap.. da gak yg pernah g interview dulu citer kat aku psl pengalaman dia intebiu KPLI dulu " ala br je mintak sekali sedih nape?? aku dah g dulu, ko tau org tu ckp kat aku b4 kuar ape? adik muda lg kan, kite bg kat akak2 n abg2 dulu k" adush!! sodih dia dgr.. pe2 pun kepada sesiapa yg xberjaya n senasib ngan KAMI ni, diharap terima kenyataan bahawasaNya KITA antara org2 yg bertuah kerana, xperlu menghabiskan minyak, masa, tenaga, pikiran or wat so ever tok preparation KPLI or DPLI nanti... kepada yang berjaya pula jgn sia2 kan peluang yg ader n diberi kepada anda n aku doa2 semoga kalian berjaya dengan cemerlang, gemilang n terbilang...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...