Thursday, March 31, 2011

Dalam botol...mimpi saya..

    Assalamualaikum....

1stly, ni bukan entry cite "dalam botol". xda kaitan langsung dgn citer tu... ini cuma kisah 'mimpi' saya..
mst da yang bengang kenapa tetiba citer pasal 'mimpi' plak... actually 'mimpi' tu adalah impian saya.. 
korang pun mst da impian jgk kan.. saya dah list 'mimpi' saya nk untuk tahun ini, hidup ini & hayat ini.

untuk kasi creative lg, saya nk tulis and taruk dalam botol.. pastu saya nk campak kat laut...
ape perasaan klo buat cam ni kan??
aku rase xkan da org amek botol tu kan??
ye la.. rmai yg pecaya 'bomoh / dukun2' suka simpan antu2 dalam botol & campak kat laut...
hihihihi... bagus gak org xbaca...

tapi klo da yg sengal usik botol aku cam ne yer???
hahahaha.. dapat idea lg sengal 'cantik'...
aku nk taruk no FON kat situ...
huahuahua... kompem pemes!!!

Nota Conteng: korang jgn tiru idea ni, kang 'berlambak' botol kat dasar laut~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...