Friday, April 8, 2011


Assalamualaikum...

sesi cerpen yang xkesampaian~~~ bunyi agak sedih sedikit..
yea.. sedih sedit dan agak kecewa yang banyak..

okeh.. dah! berhenti mengarut...

sebenarnya cerpen ni saya dah lame siapkan.. waktu study dulu... ingat nk post kat akubdkkampong tp tetiba da contest 'kisahklasikita' kat blog nie.. 

mungkin xda rezki saya, hantar dah last minute, then dgr2 laptop owner tu kena 'tapau' kat org lain... 
maka...
maka...
kecewa lah saya....

niat asal bukan nk menang tp nk tambah ramai kenalan.. tp xdapat jugak tertunai impian ni....

xpe2.. saya akan teruskan juga NIAT utama nk post cerpen kat blog saya...

sape nk vote contest tu sila la ke blog tersebut.. masih sempat lg... 

Nota Conteng: sape yang suka cerpen saya sila la 'vote' 99-hari-kisah-klasik-cahayakebahagiaan disini sahaja.. hahahaha (ketawa dalam tangisan)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...