There was an error in this gadget

Monday, September 12, 2011

telur manusia ke telur ayam

Assalamualaikum..

Siapa kat sini suka makan telur -sila-angkat-tangan. Okeh! tak perlu angkat sebab saya tak nampak pun~~~
hari ni bercerita pasal telur. Hujung minggu hari sabtu hari tu teringin nk makan ruski-tomyam taruk telur-sosej-sayur and cili kasi kaw2 punyer. saya bersama geng akrab cik seputih salju telah sepakat masak.

panaskan minyak
.
.
tumis bawang
.
.
masukkan air
.
.
agak2 dah didih masukkan rencah ruski
.
.
lalu campak maggi
.
.
bila sampai bab nak campak telur dalam kuali, saya basuh dulu.. terketak2 je rupe kulit telur tu. bentuk dia pun senget-tak sekata-tak licin.. terus rasa cam telur ni pelik sbb smua yang ada rupa & saiz dia tak sama. tertanya2 jugak, kes telur buatan manusia yang hot dulu sampai saya nk makan telur pun takut mula terlintas dikepala. terus amek pic telur tu. hairan...



Nota Conteng: Macam pengkaji telur hari tu ambil mudah je hal ni.. tetiba curiga dengan kerja diorang

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...