Tuesday, August 16, 2011

Makan free. siapa tak nak?

Assalamualaikum...

 Ini cerita lame. Beberapa hari sebelum puasa. tp saje nk bagi tahu. Bila ramai tengah xsabar nk sambut Ramadhan. Saya dan geng office plak menggila menikmati makanan yang bakal kami bye-bye untuk puasa ni..

Rase segan pulak nk tunjuk takut ader yang terbatal puasa or marah saya show pic ni. tapi xpelah--->jgn salahkan saya sebab tangan saya gatal nk petik tikus jantan ni..

ini bukan meja saya. Tangan itu pun bukan milik saya. sila PERCAYA

Greek Classic. saya tak suka daging tp kena makan.


Canadian Classic. saya suka~~


Italian Classic bukan taste saya. makan je


Chicken Fajitas kowt.. saya mkn tp lupa nama.

BBQ HAWAIIAN ramai ckap manis. tp saya tak makan
 
Gendang-genduk tali kecapi
kenyang perut saya suka hati
kalau sesiapa nk blanja lagi
saya orang pertama yg angkat kaki

Nota Conteng: TQVM pada yang belanja. semoga dimurahkan rezeki. Mekasih pd yg antar Canadian Pizza ni ye.




2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

dappp..terima kasih to Cik Ila

Cahaya_Kebahag!aan said...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ :- Cik Ila!! ader org ucap Terima Kasih~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...