There was an error in this gadget

Thursday, August 18, 2011

Yeah!!! dah boleh menggila di jalanan

Assalamualaikum...

Pagi ini lipat toto. susun bantal kasi elok. buka lampu. termenung depan almari. belek-belek-belek baju yang nk di iron. org kiut xperlu terburu2 nk iron awal2, bila kelam-kabut barulah menyerlah kekiuTan kn.kan.kan..

dah pilih baju terus berlari2 anak... mata menjeling kat meja lipat jepun saya jap. undur dua2 tiga tapak.. senyum bangga. telek lagi. usap-usap mata. senyum dan tengok lagi..

waa.... dah dapat lesen BESAR.. syoknyer.. skung boleh la saya nk menggila di jalan.. hahahaha.. ayat power tu, padahal bawak    80-60    jerrrr.. guna line kanan plak tu... telinga saya memang slalu kena sumbat dengan nasihat2 berguna dr kaum kerabat saya, terutama sekali Putri Sejinjang.. hikhikhik.. mekasih la~~~

Nampak x??

Nampak kan?? hahahaha ---> gelak senang hati

Nota Conteng: Thank you to Cik jiwa Lembut tolong setelkan lesen saya.. baik Punyer

4 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

amboi..tajoknya otai betul :P :P ...ape lagi kasi rembat la sebijik..viva ke myvi ke ???? :)

Cikli said...

berhemah di jalanraya

Cahaya_Kebahag!aan said...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ belum berkemampuan lagi la?? viva/myvi xbest.. kelisa sudah~~~

Cahaya_Kebahag!aan said...

Cikli hihihi.. TQ cikli, akan saya ingat pesan kamu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...