Saturday, September 10, 2011

lepak klia adalah cara terbaik untuk mata dan fikiran anda

Assalamualaikum...

agaknya macam ni la riangnya saya malam semalam. saya dan cik seputih salju keluar jenjalan di KLIA. dah lama tak kesana.. niat hati nk release tension dan penat otak sepanjang minggu bekerja.

kami jenjalan sambil makan mc'flurry dan sundae strawberry, jagung manis dan air oren/lemon tea.. sangat relax sebab tiada gangguan dari mana2 manusia yang pelik2 sebab tak da orang akan g lepak kat sana -tidak unik macam saya yang lepak di KLIA- hahaha

kepada sesiapa yang rasa nk legakan fikiran yang berserabut. saya sarankan ke KLIA or airport berdekatan. nikmati kesibukan orang menarik troli, tepuk tampar dan peluk sayang, borak2 dan tangkap gambar b4 check in, naik lift pat 5 kali, ronda2 setiap penjuru.

cucilah mata anda sebaiknya bila ke sana. jangan terlampau terburu2 berjalan takut tak perasan ada orang -kiut-ensem depan mata. hayati keadaan disana yang sentiasa berbeza orang dan situasinye.

jangan risau akan lapar dan dahaga sebab kat sana da orang jual makanan. walaupun agak mahal tapi bukan selalu menikmati keadaan macam tu. saya syorkan ke airport sebelah malam. kitorang ke sana selepas solat maghrib dan balik bila kaki dah lenguh berjalan.

p/s: teringin nak g 'dating' d KLIA... best x?

Nota Conteng: jangan lupa tempat parking anda, kerna takut sejarah mungkin berulang cam saya~~~

4 comments:

Cikli said...

saya suka tengok kapalterbang take off dan landing.

Cahaya_Kebahag!aan said...

Cikli: saya suka tgk ragam org kat situ.

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

saya mau ke airport malam ni :) :)

Cahaya_Kebahag!aan said...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ kamu nk g sana? tapi jgn ikut perangai unik saya, nanti ur Incik Hubby marah~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...