Tuesday, November 15, 2011

Hidup masih jauh

Assalamualaikum...
Hidup masih jauh.. haruslah pandang kehadapan, tetapi jangan pula tidak menoleh kebelakang.. Mungkin yang dibelakang itu boleh membantu kita menuju jalan hadapan dengan lebih elok..
saya berkata pada HATI sabarlah dengan kerenah dunia,
saya memohon pada JIWA tabah dengan setiap ujian,
pinta saya pada MINDA redhalah dengan masalah yg datang,
mohon maaf saya pada diri tentang semua yang terjadi...
biar aku menjadi diriku..
biar aku menyepi sendiri..
biar aku dengan duniaku..
xperlu kamu tahu..
jika ia menjadi aib mereka...
biar aku saja yang tahu..

Nota Conteng :  tak perlu sibuk bercerita kerana orang pun sudah pandai menilai~~~

2 comments:

H A N said...

like! :D

Cahaya_Kebahag!aan said...

Hanih Borhan: TQ singgah di sini~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...