Tuesday, November 15, 2011

pelangi selepas hujan

Assalamualaikum...


alhamdulillah.. Allah permudahkan segala urusan hari ini setelah berduka beberapa hari yang lalu.. semoga sesuatu yang tidak elok itu jauh dari hidup saya, tetapi andainya itu suatu ujian yang memberi kebaikan dan mengigatkan saya kearah yang lebih bagus.. saya redha.. insyallah semua akan baik..
Syukur pada yang Esa, saya dianugerahkan keluarga yang betul2 menyokong apa yang baik saya lakukan & menegur apa yang salah.. tidak pernah lupa mengingatkan saya tanggungjawab sebagai insan istimewa dirumah ciptaanNYA.. juga selalu menasihati setiap tingkah laku & diajar dengan adab2 yang baik sehinggakan saya bangga menjadi salah satu dari mereka..

setiap perkara yang baik dari saya adalah didikan keluarga terutama ummi & abah, dan setiap yang buruk itu adalah dari saya sendiri.. andai kamu marahkan seseorang jangan sesekali melibatkan keluarga mereka..
Nota Conteng: Sayang ummi~~~
 
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...