Monday, November 14, 2011

minggu berhati duka..:-p

Assalamualaikum...

sebelum anda menilai seseorang dengan menggunakan akal yang di pengaruhi emosi lebih baik duduk dan menarik nafas.. seseorang yang berkelakuan menyakitkan hati anda mungkin tidak pernah fikir akan situasi yang terjadi.. jgn sesekali mencuba kerna dia bakal berlaku pada anda juga.. saya syukur kerana kesabaran saya masih baik.. semoga emosi ini berkurangan dan menjadi lebih baik~~~ nasihat buat saya--> bukan KAMU yang baik hati..



jangan kamu ketawa riang atas kesedihan orang, pasti suatu hari nanti kamu akan turut merasa perasaan itu.. kamu mungkin meraikan kemenangan atas kedukaan orang tetapi ingatlah setiap doa mereka yang berduka itu amat 'berbahaya'..saya sangat-sangat bersyukur ditemui orang seperti kamu, kerna saya akan berwaspada dgn setiap apa yang saya tuturkan.. berhati-hati dgn setiap perbuatan yg saya lakukan.. semoga tidak akan ada yang merasa perasaan hiba ini.. TERIMA KASIH buat kamu~~~

berkata2 lah didepan cermin.. andai ia menyakitkan, maka tahulah kamu apa rasanya~~~


Nota Conteng: JAUH!!! JAUH!! sila JAUH kamu dari saya... TQ

4 comments:

Anonymous said...

Moga tabah menghadapi segala situasi yang berlaku...

Cahaya_Kebahag!aan said...

Anonymous: tq dtg lepak disini.. Alhamdulillah semua beransur baik.. insyallah.. doakan saya semakin tabah..:-p

H A N said...

hu3...macammana tulisan Cahaya_Kebahag!aan bagi motivasi & kelegaan pada diri sendiri, macamtu jugak yg dirasai pembaca :)

Cahaya_Kebahag!aan said...

Hanih Borhan: syukur andai yang membaca turut merasa tempias yang baik dari Cahaya_Kebahagiaan~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...