Friday, November 11, 2011

WalimatulUrus yang palsu

Assalamualaikum....
BUKAN saya punyer

Cincin diatas BUKAN saya yang punya.. Lagi sekali ditaip, BUKAN saya yang punya.. hihihi...
untuk maklumat, keadaan sekarang sangat dingin dilokasi yang selesa--> katil hotel Impian Morib sbb saya mengikuti kursus Aset.

bila on FB td, ramai yang bercerita pasal hari ini punya date.. dengan nama panjangnya sebelas-november-dua-ribu-sebelas, atau singkatkan 11-11-11.. cantik ker?? cuma 1 nomb0r sahaja dan diulang-ulang.. mungkin ada yang kawin, tunang, declare ngan pasangan, atau putus cinta kerna kononnya tarikh yang cantik.. ader jugak yang book tarikh nak bersalin hari ni jugak.. Fuhh!!! TAHNIAH pada semua yang meraikan hari ini..

yang pasti x-hosmate saya operated tadi sbb da komplikasi (bukan kes peram anak sbb nk tggu 11-11-11 yer) & dia 1st time jadi ibu, pada 11-11-11 jam 10 pagi.. TAHNIAH yer nor.. semoga baby girl & ibu sihat walafiat & menjadi muslimah yang bagus..

ape motif title & n3 ni yer??? hahaha sebenarnya saya sesaje je nk bagi tahu saya nak book tarikh kawin untuk tahun depan... sepuluh-november-dua/ribu/duabelas... 10-11-12 hari sabtu.. INSYALLAH..
 jemput datang yer... maklumat terkini akan diberitahu dari semasa & semasa... (pasangan belum tahu lagi..)

Nota Conteng: cepat masa berlalu.. niat baik selalu tertunda, moga dapat ditunaikan dalam masa terdekat atau 2 thn lg.. InsyaAllah~~~

4 comments:

dina said...

hakhak..apala adda ni,yeke xde pasangan lagi??mcm xcaya je..:)

Cahaya_Kebahag!aan said...

bila ngaku jujur korang mst xcaye kan?? bila menipu plak smua korg fikir betul..

dina said...

ada plak cmtu..klu ngaku,percaya je..knpa xpcy plak?huhu..

Cahaya_Kebahag!aan said...

hihihi... sayang Dina.. Dah book tarikh kawin??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...