Wednesday, October 20, 2010

Kelantan VS Kedah.. Juara??

Pic sponsor by www.yahoo.com


Assalamualaikum...
malam ni demam BOLA bg peminat kelantan (aku sendiri) dan kedah... aku hny lepak kat umah je coz gurl mane leh lepak kat kedai kopi & aku bukan peminat bola yg superb giler pown~~~
cam biase wanita da kemahiran melakukan banyak kerja dlm 1 mase, especially aku:-
1- Baca blog
2- layan MukaBuku yg aku tau xpenting pown..
3- online ngan Zana &.... (bnyk name mls nk type)
4- psg tlinga tntg bola tu..
5- Download citer Ketika Cinta Bertasbih..

ini mmg kegemaran aku... bnyak keje dlm 1 mase bleh wat aku xda mase nk rest sampai tensen 0tak...
klo da yg nk aju soklan psl perlawanan ni, aku mohon maap sbb xpandai nk komen nanti da lak yg BENGANG... "diam lebih baik dr bersuara" tul x??
result td 0-o... situasi tgk kat umah ni dah cam tgk kat kdai kopi.. xsempat nk menjerit aku dah dgr dr luar rumah.. punya fanatik sampai dorg psg kuat2 & da yg psg skrin layar... waw!!!!

aku xs0kong sape2
kalah mng adat perlawanan..
yang kalah jgn nangis
yang mng jgn berlagak
aku xkisah sape menang
sebab adiah tu bukan aku yang dapat...
hahahaha (gelak jahat tp kiut) kiut ker???
gudluck wat semua pemain.. aku nk layan citer aku lak
Title:- "Forensic Heroes II" 
Channel:- ntv7
Time:- 11pm -12pm
Days:- Isnin - Rabu

p/s:- jgn tanya psl pic sbb aku bernasib baik jumpe pic kat yahoo... tuannyer pic saya pinjam kat blog k!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...