Wednesday, October 20, 2010

Wajah Siapa Di Hati Mu

sesiape sahaja yang membaca tajuk entry ini pasti merasakan aku sedang keliru dlm bercinta... tp bila kamu membaca entry ini sampai habis pasti ader fikir aku sedang putus cinta.. kecewa dalam bercinta... atau adekah kamu xtahu ini adalah sebuah lagu nyanyian azlina aziz.. juara lagu 1986.. sesiape yg meminati drama Marhabbah De Laila pasti tahu lagu ini... aku yg mendengar pun dah terpikat dgn liriknyer... bunyinya syahdu,... tp jgn membuat penilaian yg -ve sbb aku bukan jatuh cinta.. bukan juga keliru dalam cinta.. yang pasti bukan kecewa dalam bercinta...

Wajah Siapakah Yang Dikau Cari Setelah Dikau Mengecewakanku Senyuman Siapakah Yang Masih Dikau Nanti Untuk Mengisi Kekosongan Jiwa

Lembutnya Lidah Mengucapkan Kata Melafazkan Dendammu Rindukanku Padamu Hanayalah aku Yang Dapat Menghiburmu dan Jua Melenyapkan Keresahan

Tapi Kini Tiada Lagi Senyuman Manis dan Tawa Mesramu Terbiar Aku

Keseorangan

Derita Melanda Mengganggu Hatiku Mengapa Begini Berakhirnya Dunia Cintaku

Sayang

Kembalilah Dikau Dalam Hatiku Terangilah Segala Kegelapan Nyalakanlan Semula Obor Cinta Kita Agar Damai Hatiku dan Hatimu

P/s:- awak, wajah siapa di hati mu??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...