Wednesday, October 20, 2010

Permata

morning... mata aku yg masih cerah.. otak yg penuh ngan idea.. tetiba terdengar la plak lagu ni... setelah aku memahami lirik dia.. cam best gak klo da guy yg faham lirik dia.. tetapi kenape bnyk lagu cam ni artis lelaki jer.. n kekadg penyampain yg nk bg tau xsame cam yg ditunjukkan.. mungkinkan sebab diorg (LELAKI) xsuka pamerkan kasih sayang?? atau malu pada yang memandang?? atau mungkin juga EGO yang menggunung?? pe2 pun penilaian yg kami (WANITA) buat.. xda siapa yg tahu.. melainkan mereka (LELAKI) sahaja... aku telah tukar lirik ni untuk simpanan aku je... sebab ape yang LELAKI mahu... itu juga yang WANITA harapkan.. seperti yang aku inginkan...
Telah ku siapkan satu daerah paling sunyi Dalam hati ini untuk kau isi sebagai SUAMI Untuk kau penuhi dengan kemuliaan seorang LELAKI Untuk kau beri erti dengan kelembutan Untuk kau hargai dengan kasih sayang Ku ingin kau jadi LELAKI mulia Yang tahu harga budi dan hati Seorang WANITA bernama ISTERI Kerana engkau SUAMI Ku ingin kau mengerti bahawa hidup ini Tak semudah yang kita janjikan Yang kita janjikan Kerana kau SUAMIKU
~~BUATMU BAKAL SUAMI KU~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...