Thursday, October 21, 2010

PUNB & Nasi Ulam Kampung Kraftangan Kelantan

SALAM semua...


 ari ni mo0d aku hepie!!! tambah hepi bila dapat keluar jenjalan ngan member...
pic ari xda sbb xbwk kamera..ari ni aku g seminar PUNB..
Venue:- Hotel Raudah, Kota Bharu Kelantan
Time :- 8.30am - 2.00pm

kami keluar seawal mungkin sebab takut lambat & yang penting tak0t xda parking. seminar ni sesuai bagi sesiapa yang nk jadi usahawan muda.. aku sebagai penganggur 'terhormat' merebut peluang yang ader.. seminar ni bgs sgt sbb dia membantu siswazah menganggur yg nk belajar & yang paling penting minat seminat minatnya terhadap ilmu niaga.. ilmu?? okeh, sudah.. lupekan ilmu tp keinginan & kemahuan..

Positive comment:-
1) aku suke penceramah dia sbb ayat dia xformal cam g majlis VVVVVip la.. kelakar & senang nk faham.. ader negeri lain lg dia nk g tp aku lupe bila & dimana.. info ni aku dpt melalui member kpd member aku.. pelik bunyinye?? xpelik klo korang pandai..

2)seminar ni xda makan pagi or lunch or ape.. jimat belanje nanti klo kasi makan pasti melambatkan program atau lebih tepat lagi.. KO NAK TUNTUT ILMU OR NK MAKAN FREE??? senang kan?? ader faham??

3) seminar ni khusus tok org yg betul2 nk ilmu.. klo nk ilmu sedia la pengerasnyer.. maksud aku buku c0nteng2, buku 555, A4 paper, pen itam, pencil, pemadam & pe2 lg la... sadis klo aku tgk da yg menulis atas paper metro, kosmo dll.. nasib bukan kat tngan or kaki. xsesuai!!!


Negative Comment:-
1) KETEPATAN masa.. aku pantang pasal masa.. xnak komen bnyak sbb yg ni diconsidered sbg under unplanned problem sbb yg dtg melebihi dr yg dijangka..

2) management problems psl registration & interview session.. lagi better klo registration tu wat dua tempat & i/view tu jgn la sorg g tny smpai 15minit.. ramai lg ni.. klo wat group ke ok gak.. sbb tu la mase terbabas sampai ke petang.. adui~~~ yg pasti aku berjaya balik awal---->3pm
 
skung citer psl nasi ulam lak.. member aku yang x mengandung ngidam nk makan nasi ulam..so, seperti yg di rancang kami berjaya keluar dr seminar seawal yg mungkin then trus ke kampung kraftangan tu...
 pasal nasi ni aku xleh citer banyak nanti aku teringin lak nk makan lagi.. best.. jom tgk pic ni..
 nota conteng:- sape yg berminat check kat sini www.punb.com.my
sediakan pen itam, pencil 2b n note book..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...