Thursday, April 14, 2011

Aku mau KAYA!!!

Assalamualaikum...

sebut saja KAYA semua orang nak..
cuba tanya 'siapa nk duit?? goyang tangan cam Usop vicair'..
sure berduyun2 hayun tangan sampai xnampak tanah... cam ABPBH dulu..
ala.. yang pakwe artis aku menang tu...

aku memang dari dulu.. sampai sekarang pun xpernah berubah jawapan tu..

"kak Adda nk cari pakwe macam mana ni?"
"yang KAYA.. KAYA segala2nya..."
"dah agak da.. dari dulu xpernah berubah.."klo xdapat jgk??"
"mesti akan dapat, insyallah"
"ish! degil.."
aku sengih mengerti.. tau sgt perangai aku.. yup.. budak degil kepala batu.tengkorak keras. korang lak ape???

Nota Conteng:- 'siapa nk duit?? goyang tangan cam Usop vicair'

1 comment:

ardinihumaira said...

dni ngah goyang tangan ni hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...