There was an error in this gadget

Wednesday, April 20, 2011

terharu bila orang balas sayang saya

Assalamualaikum...
member saya yg saya SAYANG  
hihihihi.. gelak sensorang jap..
korang da tak member yang korang sayang?? pastu dia sayang koramg jugak..

saya ader..

saya ader..

saya ader..

raaamaiiii sangat..

tapi yang ini lain.. sebab dia wat n3 kat blog dia tuk saya..

tanx dear.. luv u forever.

"saya sayang kamu bila kamu sedih"
saya sayang kamu bila kamu gembira
saya sayang kamu bila kamu runsing
saya sayang kamu bila kamu gementar
tetap sayang kamu biarpun kamu jauh
harap kamu juga begitu"

Nota Conteng:- Shee jangan lupa simpan airmata kamu  buat saya...

6 comments:

-MsGoodNite- said...

mmg best bila ada kwn yg sgt2 syg kite.... eeeeee..bestnyer

Cahaya_Kebahag!aan said...

hihihi... yup terharu sampai meleleh ayer liur.. gurau jek.. MsGoodNite pun sure rmai member syng kan?? saya sayang kamu juga sbb kamu member blog sayer...(_ _)----> tunduk malu~~~

-MsGoodNite- said...

tak tau le ramai ke idok.. takut depa sygsaya time senang je... huhhuhu. apepun stakat ni yg benar2sayang itu mmg sahabat yg ikhlas menyayangi. kasih sayang itu indah :)
sayang kamu juga sbgi teman baru blog saya...hehehe

cHe3 said...

sygggg kamu adda.. muakksssss..
so sweet...
i always simpan airmata i utk u dear..
coz i luv u sgt2~~
bile kite nak bergedix bersame lagi nie yank.... rindu mau gedix2 bersame kamu.. ahahahah

Cahaya_Kebahag!aan said...

hahaha.. kamu tahu saya selalu syang kamu.. i pun rindu nk gedix2 cam dulu.. jom reunion ngan geng2 gedix dulu nak??

cHe3 said...

bleh2.. bgtau awal2 senang nak setting k dear..
muakkkkssss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...