Friday, April 8, 2011

Lelaki itu

Assalamualaikum...
Pernah kamu percaya 'cinta pandang pertama'?
pernah kamu rasa cinta pandang pertama??
Wujud ke cinta pandang pertama??

okeh, ini bukan sesi nk tahu ape tu cinta pandang pertama or kedua or ketiga atau yg lain2nyer..
tapi ini tentang ape yang aku rasa...

aku pernah ter'suka' kat member skool dulu kala.. time jaman muda mudi.. aku nampak dia masuk kelas 1st time dulu... fuhh!! 
bercahaya pintu tu..
mata aku pun terpinar2..
dia lak relekz je duk kat belakang member sebelah aku..
jenuh gak toleh...
tapi aku ego.. berlagak la.. malu ar org perasan tgk dia..
ok.. aku ngaku aku ego.. xda makna nk tgk 'bdk' tu..

mesti korang cakap aku merapu kan? ayat mengarut xleh blah kan??

tapi betul... aku xtipu.. aku pernah suka kat mamat tu.. itupun sebab time dia masuk pintu cam silau je..
so, aku pecaya la itu kononnye cinto pandang petama aku....

korang pecaye ke cite aku??

Nota Conteng: buat Meylisa sahabat aku.. tanx ko tolong support aku dulu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...