Sunday, April 17, 2011

aku tak pernah tua

Assalamualaikum...
sori si kenik3 aku.. ni cikDa yg punyer

Bunyi n3 kali ni agak angkuh sedikit..
yup aku tak pernah tua..

alkisahnya cam ni.. ari jumaat lepas (okeh n3 lambat sbb aku malas..) aku kuar ngan hosmate..
shupink3 abiskan duit... xla.. mane leh aku kan Hajah Bakhilliah.. aku temankan dia belikan adiah besday member dia.. agak2 besday aku dia kasi x? (hahahaha, sengal gurau jap)

anak dara jenjalan ujung minggu xda saPE yang heran.. lagi2 klo 'kapel'.. berkepit sampai angin xleh lalu~~~ hahahaha.. ayat kasi over la cikit kan.. jgn terasa yg ber'kapel', & yg br nk kapel jgn cecuba nk buat k.. ingat kat ana raffali, ultimate & suhaimi tu.. penat2 je dorang nyanyi ok..

kami (single & available) lagi la FREE, xda yg nk mengamuk bila blik rumah. tak da yang nk bebel bila lambat balik. xda yang nak muncung klo dapur tak berbunyi k.. T.A.K. A.D.A. oke.. 

okeh!!! dah merapu tu.. STOP. titik.Noktah.

dah penat shupink & isi perut..

Hosmate:- nak g 'popular' jap
Aku:- nak beli buku erk? OK
Hosmate:- x.. nk hidu buku jap..
Aku:- (?___?) {terkedu}

Last2.. memang aku yg beli buku.. hihihi.. dia pi hidu buku je.. 

Nota Conteng:- org SOLO memang cam Budak2 kot~~

4 comments:

Unknown said...

beli buku ape td kt fofuler??

Cahaya_Kebahag!aan said...

nampak pic tu? itu la bukunyer..(>__<)

cHe3 said...

mari mewana.. ehhehehe

Cahaya_Kebahag!aan said...

jom3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...