Tuesday, April 19, 2011

Itu bukan Gila...

Assalamualaikum...


Aku suka jenjalan kat blog orang.. then aku gelak...
Aku suka naik aras 13.. then aku gelak..
Aku gelak sens0rang bila aku tgk movie..
Aku senyum2 manja time tggu Komuter or bus..
Aku senyum sensorang sampai tepuk meja time makan..
Aku baca komik ujang.. aku mengilai..

tetiba aku nampak da orang jeling kat aku...
tetiba aku rasa cam aku lain dari orang lain..
lain ke??

o0hoh!!!
dorang tgk aku senyum sensorang. kire aku ni unik ke??
dorang dengar aku gelak sembunyi2. kire aku ni special ke??
ape dorang tak pernah macam tu ke??

"orang gila je gelak sorang-sorang".. hohoho.. ayat lapuk la akak...
orang sekarang gelak sorang-sorang tu tak gila..
kalau tak ramai yg berjemaah kat Tanjung Rambutan..

alah.. cam la time dia bercinta dengan lelaki dia dulu tak ketawa sensorang..
(aku xpuas ati betul bila org ckp gile gelak sorang2) kalau ade video time dorang bercinta mesti mulut semua orang bisu..

salah ke aku gelak sensorang time baca blog orang yang wat N3 kelakor.. xpun bila n3 dia wat ayat yg hyperbola.. salah ker??

salah ker aku gelak sensorang kat aras 13 bila aku tahan malu tersalah susun jalan (btui ke ayat ni) sampai nk terjelepuk jatuh.. salah ke??

salah ke aku gelak sensorang time tgk movie lawak-tak-leh-blah.. salah ker??

salah ker aku senyum2 manja bila tunggu Komuter or bus sbb aku teringat kat member aku terkentut waktu ketawa.. salah ker??

salah ker aku tepuk meja time makan & senyum sensorang bila aku rase kerusi yang aku duduk tu tak selamat.. salah ker??

salah ker aku ketawa terguling2 kat hall umah bila aku baca buku gila2 or ujang. salah ker??

salah ker klo aku nk senyum sensorang bila aku nampak 'lelaki' aku.. salah ker??

gelak lah sesopan dia~~~

Nota Conteng:- Burung nuri burung dara,
                         Terbang ke sisi taman kayangan,
                         Salahkah kalau aku ketawa,
                         walaupun duduk tanpa berteman.

1 comment:

cHe3 said...

so cute kucing tuh..
sopan die gelak yer.. hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...